Positieve reacties op vernieuwde Albert Heijn Zuidhorn

ZUIDHORN Na een ingrijpende verbouwing ging vandaag de Albert Heijn in Zuidhorn weer open. De supermarkt is groter geworden en heeft nu het allernieuwste winkelconcept.

Klanten vinden er een veel uitgebreider assortiment aan verse producten zoals groente, fruit, kant-en-klaarmaaltijden, brood, banket, vleeswaren, kazen en borrelhapjes. Het afrekenen gaat sneller met 11 zelfscankassa’s. Ook is er een sushibar.

De verbouwing bleef binnen de bestaande muren. Dankzij een slimme herinrichting werd de winkel wel groter. ,,Door de bredere gangpaden en overzichtelijk ingedeelde afdelingen is er meer ruimte in onze supermarkt”, vertelt supermarktmanager Eric Smit. ,,De eerste reacties van klanten zijn erg positief, zij vinden het nu prettiger winkelen. Uiteraard is er ook veel waardering voor het uitgebreide versaanbod.”

Al meteen na binnenkomst van de vernieuwde Albert Heijn word je verrast met een wereld van verse groente en fruit. Gemakkelijk kiezen voor vers, gezond en lekker eten kan er altijd, mede dankzij een brede selectie verspakketten en maaltijdsalades. Bij de citruspers tap je snel verse sinaasappelsap. Ook kunnen klanten zelf snoepgroente zoals tomaatjes en minikomkommers naar behoefte scheppen. Bovendien is er een sushibar waar professionele chefs de hele dag door verse sushi, maki en sashimi maken.

Bij de bakkerij komt de hele dag door heerlijk vers brood uit de ovens. Je vindt er ook lekkere taarten, taartjes, koek en chocolade. Voor ontbijt, lunch en borrel is er een extra groot aanbod aan vleeswaren, kaas, worsten, tapas, olijven, salades, noten, olijven en andere borrelhapjes. Eric Smit: ,,Natuurlijk staan we met het hele team klaar om klanten te adviseren over verse producten, van bewaartips tot advies over de lekkerste borrelplank.”

Bij Albert Heijn Zuidhorn zijn er veel digitale vernieuwingen zoals de komst van 11 zelfscankassa’s en elektronische prijskaarten. Op het versplein zorgt dry misting, een systeem dat groente en fruit goed op temperatuur houdt, dat alles langer vers blijft. Ook zijn er grote beeldschermen door de hele supermarkt. ,,Die geven informatie over lekkere seizoensproducten en verrassende recepten. Daarmee willen we onze klanten nog meer inspireren”, aldus de supermarktmanager.